vineri, februarie 19, 2010

Nu vreau sa primesc reclame funny


macar o saptamana. 

Saptamana asta: sapte zile, de vineri pana vineri, nu-mi trimite, te rog nici macar o reclama funny. Fie ea la Heineken si castigatoare a celor mai mari premii pentru creativitate in indobitocirea, plina de umor si subtilitate, a creierului. 
"Mai, Andreea, dar iti placeau filmuletele funny... ce-ti veni?" Ei, uite, asta imi veni!
Saptamana asta: sapte zile, de vineri pana vineri, vreau, totusi, sa am inbox-ul plin. Vreau mii de mesaje de la miile de cititori ai mei. A trecut mai putin de-o luna de cand scriu si sunteti mii de cititori despre raw. Multe mii. Nu-i fantastic? Nu-i mirabil?

Saptamana asta vreau sa scri pe hartia cea electronica despre adevar; despre adevarul de dincolo de reclame; despre adevarul pe care-l intelegi a fi atat de adevarat, atat de pe dinauntru, incat iti devine intim, personal, si, prin urmare, nu te simti prea confortabil sa-l imparti cu prietenii.

Saptamana asta, nu vreau paine si circ; saptamana asta, vreau curaj si adevar. 

Pune, te rog, mana pe tastatura, selecteaza o lista de prieteni, adauga-ma si pe mine (unaculuna@gmail.com) si trimite-ne informatii care conteaza. Scrie, te rog, despre filmul / cartea / blogul / documentarul / siteul / experienta / cunoasterea care ti-a tulburat viata. Adevarat si profund.

Vreau sa vad / citesc si eu! Te rog!

2 comentarii:

  1. Hei!....heeeeiiii!!!....ma bucur ca s-a intamplat sa ajung aici !!! Cred in intamplare si daca "am patit" asta e semn bun. Si ma si intristez citind ...dar ma bucur din nou ca pot sa devin ceea ce simt demult ca trebuie sa fiu si nu am avut curajul sa o fac....ce sa spun....vreau sa fac asta...vreau sa traiesc sanatos-psihic si fizic, vreau sa lupt si sa castig razboiul cu cei care promoveaza consumul de hrana proasta,medicamente etc etc etc etc etc............dar nu stiu cum sa incep.... :( imi pare rau sa spun ca nu stau deloc bine psihic cand ma gandesc ca ceva ceva de mancare, ceva care miroase bine si e de rahat ma face sa salivez....cum sa fac ? cum sa incep?......va rog sa ma ajutati!....

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, heeeeeiiii si tie! Ma bucur ca s-a intamplat sa ajungi aici. Desigur ca-i o ratiune in asta. Si eu am salivat, intreaga nea viata la junk-uri. E absolutamente normal. De-aia au fost inventate. Si-ai sa mai salivezi cateva luni bune. Ehehe... dupa vreo trei luni de raw, ma opream in dreptul fiecarei covrigarii, patiserii, brutarii prin dreptul careia treceam si trageam in piept mirosul :-). Dupa cam 5 luni de raw s-a oprit si asta. Nu-ti face griji, n-ai de luptat nici o lupta; daca despre lupta si vointa ar fi fost vorba, nici eu n-as fi ajuns aici. Nu trebuie sa lupti. Tot ce ai de facut este sa incepi sa vezi filme (poti incepe cu cele de pe ast blog), sa incepi sa citesti carti (ai si de-astea pe blog); nu trebuie sa elimini nimic din mancarea ta imediat; doar adauga; post-ul (din februarie): "si daca slabesc pana dispar de tot" iti da o buna idee despre cum poti incepe; post-ul (din ianuarie): "anonim spunea..." iti da si el un bun start. Haida! Avem treaba! :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails