sâmbătă, februarie 13, 2010

Salsa mintenas

A mai rapida salsa din lume inspirata de Doamna Minh, un monstru sacru de simplitate, precizie si imperturbabila lentoare. Daca reteta asta ii ocupa lui Minh 12 minute din viata, poti fi asigutrat(a) ca, tie, nu-ti va lua mai mult de 4 minute. 
Ingrediente:
3 rosii curatate de seminte si taiate cubulete mititele
2 ardei capia (sau un ardei gras de culori diferite :-) taiati cubulete mititele
1 ceapa mititica (3/4 ceapa medie) taiata cubulete mititele
2 catei de usturoi taiati maruntel
3/4 lingurita sare
1 lingura miere
3 linguri zeama de lamaie
Preparare: ha, ha! se pun toate intr-un castron si se amesteca.
Se pastreaza bine, si din ce in ce mai intrepatrunsa, la frigider pentru trei zile (da, da, sigur ca are sa reziste atat).
 O putem intinde pe crackers asemenea bruschetelor, o putem arunca casual peste salate verzi, peste un hummus, peste alt hummus, in supa de spanac; o putem, desigur, inghesui intr-o tortilla suculenta.

Un comentariu:

  1. Am mancat si eu azi una, dupa care am mai mancat jumate ca era prea buna sa ma pot opri :P Asta e prima reteta de crackers/paine/tortilla care sa-mi placa. Si e chiar foarte buna, as manca non-stop. Reteta pe care o fac eu are si ceva rosii deshidratate si in loc de chimen are coriandru. O sa incerc si varianta ta sa vaz, poate e si mai buna ca a mea :) Mie mi-a iesit mai rezistenta cand am pus mai mult in decat scria in reteta. Cam la 3 dovlecei am pus o cana de in.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails