miercuri, martie 10, 2010

Zmuti-ul revine!

sau...
Zmutiul meu perfectisim
Ei bine, da! Dupa lupte seculare care-au durat mai bine de o luna, am gasit zmutiul perfect. Stim deja la ce e bun zmuti. Stim deja de la Victoria Boutenko: Greens can save your life

Stim ca zmuti e o adevarata potiune magica. Stim ca iaste bautura zeilor. Stim ca se prepara imediatamente. Stim chiar sa facem 15 zmuti in 3 minute. Stim povestea despre cancer si frunze verzi. Si eu stiam desigur, toate astea. Ce nu stiam era... cum sa fac sa-mi si placa cand il beau... Nu-mi placea, neam! Il inghiteam cu galme si cu vagi senzatii de reflux gastric. Il inghiteam... nu zic...

Ei bine, am gasit zmutiul pe care-l sec dintr-o sorbire (glumim, glumim, sti deja ca zmutiul ii de baut molcom, cu inghitituri mici si mestecacioase). Voi sa spun ca am gasit RETETA. Pentru, mine, desigur. Zmutiul meu perfectisim e facut din:

Intregiente:
4-5 manunchiuri de spanac (~80g)
2-3 pumni de urzici (~30g)
2-3 tulpini cu frunze de menta
sucul de la 1/2 lamaie
1 1/2 lingurita miere
1 cana de apa

Preparare:
Hi, hi, hi, se pun toate in blender si se transforma in lichid. Pont: nu pune toata apa de la inceput; pune doar putintica cat sa convingi blenderul sa se miste; in felul asta "crema" va fi muuuuult mai... cremoasa; adauga apa cata vrei la sfarsit.
Bon apetit!
Sau... cum o fi uratura de pofta buna pentru zmuti?

2 comentarii:

  1. Yeyyyy!!! The day has come!! U've been grin-zmutied .. for good!! My sweet GrinSister!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeyyyyyyyyy si tie frumoasa Sunbeam!
    Mda, m-ai castigat; ai dat ceva acatiste pentru mine si verituri, asa-i? Poti sa schimbi focusul catre fumat acu' :-).
    So much love!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails