joi, aprilie 15, 2010

Joi - Legea intentiei si dorintei


Joia e ziua mea "spirituala" preferata :-). E o intreaga bucurie sa-mi citesc lista de dorinte. Imi amintesc viu timpul pe care l-am petrecut asternand pe hartie dorintele mele. Simterea de bine de atunci  a fost egalata doar de cateva momente disparate din viata-mi, nu dau nume... Simterea asta de bine si de pace si de energie se repeta in fiecare noua joi cand citesc ce-am scris si fabulez pe merginea scierii mele pret de 10-15 minute. Enjoy! 

Aplicarea Legii Intentiei si a Dorintei

Voi pune in aplicare Legea Intentiei si a Dorintei, astfel:

[1]. Astazi, voi face o lista a tuturor dorintelor mele. Voi purta lista asta cu mine, oriunde m-as duce. O voi reciti cu atentie inainte de fiecare meditatie, inainte de a intra in marea stare de liniste. O voi reciti la fel de atent diseara, inainte de culcare; o voi reciti dimineata, imediat dupa trezire.

[2]. Astazi, voi da citire dorintelor mele cu credinta ferma ca ele vor da rod. Chiar daca lucrurile nu vor fi orientate in sensul dorit de mine, voi avea convingerea ca exista o ratiune in aceasta directie si ca universul are pentru mine intentii care sunt mai presus si mai implinitoare decat cele concepute de mine.

[3]. Astazi, imi voi reaminti cat de des sa practic prezenta in momentul prezent, concentrarea asupra lui "acum" in toate actiunile mele. Voi remarca apartia de obstacole in calea atentiei la momentul prezent. si voi alege sa ignor aceste obstacole, ramanand in prezent, concentrat la acum. Voi accepta prezentul exact asa cum este si voi contribui la croirea viitorului meu prin manifestarea intentiilor si dorintelor mele cele mai profunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails