luni, martie 07, 2011

Chimii si alchimii tamaduitoare la Casa Raw.z

Sambata asta, 12 Martie, la orele 10.00, in sala mare :-) a Casei Raw.z, Iulia Vornehm vine sa-ti aduca darul ei de 1 Martie: o cuvantare carismatica si lamuritoare despre pretioase uleiuri esentiale in marea lor putere vindecatoare. Duminica, 13 Martie, Iulia isi aduce ofrandele de 8 Martie :-). De la orele 09.30 pana la 16.30, in salita de masaj si terapii a raw.zei noastre case, iti arata cu pricepere si dedicare cum sa folosesti - optim - fiecare fel de ulei si iti demonstreaza tehnici care, spre norocul mieu, mi-au incantat corpul de vreo cateva ori :-). Ii multumim Iuliei pentru generosu-i cadou [ambele evenimente au intrarea libera!] si-i dam spatiu de emisie in continuare: 
Martisorul meu parfumat
[de Iulia Vornehm]
Dragi prieteni,

Am bucuria de a va anunta ca recent m-am intors din Statele Unite ale Americii, unde am participat la un seminar despre chimia uleiurilor esentiale, organizat de CARE - Centrul pentru Cercetare si Educatie in Aromaterapie, sustinut de Dr. David Stewart, fondatorul si presedintele CARE, autorul cartii "Uleiuri biblice tamaduitoare", publicata de Editura "For You".

Puteti spune: "A, nu ma intereseaza chimia uleiurilor esentiale. Suna stiintific si complicat!". Cel putin aceasta a fost una dintre temerile mele, cand mi-am anuntat participarea la acest seminar, insa am avut o revelatie pe care doresc sa vi-o impartasesc.

CARE mi-a oferit baza cunstintelor pe care le-am acumulat despre uleiurile esentiale, insa cea mai importanta realizare a mea, in urma participarii la acest seminar, a fost constientizarea importantei scopului pe care il avem cand vrem sa indeplinim ceva si a faptului ca, pentru atingerea acestuia, trebuie sa devenim acea persoana care isi creeaza propriul destin, prin gandurile si actiunile care ii definesc INTENTIA. Cand avem intentia de a face un lucru, este fundamental sa constientizam ca acesta este real, exact in momentul in care ne-am afirmat intentia. Care e legatura dintre chimia uleiurilor esentiale si aceasta constientizare a mea? Ar fi prea mult sa va scriu aici, insa totul se rezuma la aspectul spiritual al uleiurilor esentiale (sau de fizica cuantica), despre care o sa va povestesc.
Care este intentia dvs. in aceste zile de trezire la viata a naturii, ce marcheaza inceputul primaverii? Va ofer ambianta ideala pentru intelegerea gandurilor, sentimentelor personale, precum si pentru vizualizarea intentiei, care pot genera inceputul unor transformari reusite, pana la a atinge cel mai inalt potential, prin delectarea cu vibratiile fascinante ale uleiului esential "Trezire" (Awaken).       
Veniti sa primiti martisorul meu, pe care vi-l daruiesc cu cele mai bune intentii, in urmatoarele localitati:

Bucuresti, sambata 12 martie, ora 10:00 - 12:00, la Casa Raw.z, strada Elena Cuza nr. 8, sector 4. (detalii privind adresa aici)

Brasov, marti, 15 martie, ora 18:00 - 20:00, cladirea politiei Comunitare din parcarea magazinului "Star", intrarea din dreapta, str. N. Balcescu nr. 54.

Sibiu,  miercuri, 16 martie, ora 18:00 - 20:00, Forumul Democrat German, str. G-ral. Magheru nr. 1-3, sala de la etaj (langa Liceul "Ghe. Lazar").

Arad, vineri, 18 martie, ora 18:00 - 20:00, sediul ANATECOR, B-dul. Revolutiei nr. 94 (Rectorat Universitatea "Vasile Goldis").
Timisoara, sambata, 19 martie, ora 11:00 -13:00. Locatia o voi anunta ulterior trimiterii acestei invitatii.
Ofer sedinte de aplicare a uleiurilor esentiale terapeutice Young Living prin tehnica Raindrop, in urmatoarele localitati:

Bucuresti, duminica 13 martie, intre orele 9:30 - 16:30, la Casa Raw.z, strada Elena Cuza nr.8, sector 4 (puteti accesa detalii despre adresa aici).

Timisoara, sambata 19 martie, de la ora 14:00. Locatia o voi anunta ulterior trimiterii acestei invitatii.

Arad, duminica, 20 martie, de la ora 10:00. Locatia o voi anunta ulterior trimiterii acestei invitatii.

Pentru programari va rog sa ma contactati la nr. tel.: 072 609 3825, incepand cu data de 11 martie. Bucurestenii, o pot contacta oricand pentru programari si detalii pe Vera Afronie [0737 0737 49] sau ii pot scrie la veraafronie@gmail.com.

Va astept cu drag,
Iulia Vornehm

2 comentarii:

  1. Ca de multe alte dati, constat cu parere de rau ca Iasul nu apare pe harta... zona Moldovei, in general, nu merita eforul unui drum, a unei investitii, fie ea si spirituala, nu-i asa?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Anonim!
    Ii trimit mesajul tau Iuliei; dar, din cate-o cunosc eu, Iulia vine negresit oriunde cineva ii organizeaza o intalnire cu 15-20 de oameni. So, ia legatura cu ea fara nicio retinere si posteaza Iasul pe harta!
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails