vineri, septembrie 09, 2011

Atelier Constelatii Familiale cu Ovidiu Jumanca, 24 si 25 septembrie

Ieiiiiiiiiiiiiiiiii, constelatiile revine! :-)

Sunt bucuroasa sa te invit sambata, 24 septembrie si duminica 25 septembrie, incepand cu orele 10.30 pentru primul atelier de constelatii familiale al toamnei, ca sa:
- afli de ce fumezi
- afli de ce mananci compulsiv
- afli de ce nu te poti face raw 100%
- afli de ce nu-ti place relatia in care esti
- afli de ce nu poti sa-ti ierti parintii
- afli ce-ti blocheaza fericirea azi. acum.
Si ca sa asisti la miracolul, inca neexplicat stiintific - ca toate miracolele, deh - prin care, urmare directa a constelatiei puse in scena, problema din viata ta diminueaza/dispare.
Asadar:

Ce: Atelier Constelatii Familiale (detalii despre metoda aici)
Cand: 24 si 25 septembrie (sambata si duminica), orele 10.30 - 20.30
Unde: la casa raw.z, Bucuresti, Strada Elena Cuza 8 (detalii aici)
Cine: facilitator - Ovidiu Jumanca (detalii aici)
Cat costa:
  • 150 lei/persoana - pentru participantii care isi fac Constelatia (100 lei/persoana pentru membrii si cursantii Vivens)
  • 70 lei/persoana - participanti care nu isi fac Constelatia familiala (40 lei/persoana pentru membrii si cursantii Vivens)
Informatii si inscrieri la:
0744 441 784 (Diana) sau pe adresa contact@vivens.ro.


Poti inceta oricand sa-l mai cari pe strabunicu' in carca :P

8 comentarii:

  1. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si va scriu in speranta unui schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. heloooooo!
    ce se intampla? unde ati disparut? unde e schimbul spumos de vorbe?
    cum va simtiti de cand luati cele 3 minuni?
    pentru ca am vazut ca trebuiesc luate 100 de zile si am descoperit si limonada detox tot de 100 de zile, mi-am propus ca dimineata sa beau limonada iar dupa amiaza paharul de "amar".
    mai este cineva care a facut asta, sa ne impartasim parerile?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Anonim!

    Prezent! Aici suntem!

    Yeap! Am facut si eu asta, numa' ca in momente diferite; adica: anul trecut am facut ~ 100 zile de dimineti cu limonada si anul asta fac ~ 100 zile de dupa-amieze amare :-).

    Nu cunosc (inca) pe nimeni -autohton - care sa fi finalizat deja cele 100 de amare dar stiu multa lume care-a facut 100 de limonazi (hi, hi) si feedback-ul e excelent.

    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Una, cum te simti de cand iei "comorile"? De cate zile le iei?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Andreea,
    Avem si noi nevoie de un picutz de ajutor, ... suntem o proaspata familie raw (cam 70-80%)tata de 1 an si ceva mama mai de curand - juniorul implineste maine o sapatamana - ... nu stim cat e de ok sa continuam avand in vedere ca mama alapteaza si toti doctorii zic ca dieta cruda nu-i buna pt copil.. stii vreo mamica care a trecut prin faza asta ramanand raw? ... multumim
    Cu drag M&C

    RăspundețiȘtergere
  7. M&C, iti inteleg si eu nelinistea. Parerea mea e sa faci cum simti si sa nu lasi prapastiosii sa-ti strice increderea si siguranta. Daca te simti bine fizic asa si iti prieste nu vad de ce ai schimba ceva, e clar ca nu are cum sa-ti dauneze nici tie nici copilului; daca din contra nu te simti prea bine, te chinui, etc nu lasa doar ideea de raw sa-ti dicteze ce mananci. Eu personal nu stiu in Romania pe nimeni care a trecut prin faza in care esti tu si sincer m-ar interesa si pe mine relatia bebelusi - raw food :)
    Partea buna e ca o sa poti fi tu un ajutor pentru altii mai incolo si o sa vorbesti din experienta. Oricum, orice ai alege, ai incredere ca iei deciziile corecte, e poate mai important decat ce alegi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut M&C! Uite aici este un canal pe youtube al unei familii cu copii mici care mananca raw.
    http://www.youtube.com/user/rawfoodfamilylife
    Din cate am mai studiat eu, hrana vie nu are cum sa dauneze sugarilor, ba din contra. Am citit/vizionat mame care spuneau ca atunci cand mananca gatit, copilul plange mai mult si nu doarme bine.
    Si aici: http://www.youtube.com/watch?v=GFUmw_A8Qlo e trailerul unui documentar ("Breakthrough" ii zice) pe care il poti descarca de pe torente, tot despre o familie raw, in care mama a avut si sarcini raw si sarcini in care a mancat gatit si a vazut care-i diferenta.

    Sper sa iti fie de folos! :)

    teo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails