joi, iunie 30, 2011

Raw.slim

Aloha!

Te anunt cu vocea tremuranda urmatoarele: ne-am adunat o gashca de 82 de doamne si domnisoare (barbatii nu s-au bagat :-), cu greutati intre 43 si 113 kilograme, una-mai meseriasa decat cealalta. Oaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! Daca-ntr-o seara ne hotaram sa meditam toate la aceeasi ora, putem devia comete :P
Cateva precizari despre raw.slim pe care tocmai il inventam impreuna:
- nu trebuie sa te faci 100% raw nici astazi si nici in viitorul apropiat si niciodata impotriva vointei tale;
- nu vei primi teme de cazarma (pe-astea le pastrez pentru retreat-ul din august; hi, hi, hi);
- toate actiunile pe care ti le propun sunt indeplinibile si daca ai 7 copii (toti gemeni!), sot carnivor si soacra hipocondra;
- NU trebuie sa slabesti ca sa fi cine esti; ESTI deja cine esti; si ai 43 sau 113 (hmmm, deci avem intre noi un interval de 70 kg; interesant, nu?) pentru o ratiune precisa, pe care n-o intelegem, dar care exista.
(In paranteza fie spus :-), una dintre cele mai frumoase zile din viata mea a fost aceea cand, avand 82 de kilograme, din senin, m-am simtit foarte frumoasa si foarte femeie; mamaaaa, ce mai eliberare!)
- temele pentru acasa sunt 100% ferme! nu exista nici o ratiune pentru care sa nu le indeplinesti.
Asta-i tot!

Am primit de la voi cele mai frumoase scrisori pe care le-am citit in viata mea (si le includ aici si pe cele de amoare :-). Deschidere. Sinceritate. Introspectie. Caldura. Subtilitate. Umor. Curaj. Constienta. Love!

Bun, gata cu siroposeniile.

Raw.slim-ul de maine, joi, 30 iunie este:
"ai sa te trezesti cu 40 de minute mai devreme decat o faci de obicei, ai sa iesi din casa si ai sa te plimbi pret de 30 de minute fara nici un fel de obiectiv; ai sa te plimbi, singur/singura, prin parc sau pe strada avand doua obiective: 1 sa n-ai nici un obiectiv :) si 2 sa te uiti in jur, sa asculti zgomotele din jur, sa privesti cu atentie oamenii, vitrinele, copacii dupa caz si itinerarul plimbarii. Sa fi prezent / prezenta pe toata durata plimbarii. Sa observi ce se intampla in jurul tau, sa observi chiar si faptul ca tocmai n-ai fost prezent / prezenta ci ai fost absorbita de ganduri. Plimbare placuta!"
- plimbarea asta, la orice ora se intampla ea, se intampla in fiecare zi la aceeasi ora, in fiecare zi, pentru urmatoarele 3 saptamani. Bine?

Raw.slim-ul de poimaine, vineri 1 iulie este:
- primul lucru cand te trezesti, bei un pahar mare de apa; incetisor, cu inghitituri mici, ca si sum ai gusta apa.
- de cate ori se face ora fixa: 09:00, 10:00, 11:00 ... bei 1/2 - 1 pahar de apa; incet, cu inghitituri mici, ca si cum ai gusta apa.
- si, de cate ori bei apa, inchizi ochi, pret de o secunda si te vezi asa cum vrei sa arati. Exact asa cum vrei sa arati. Imbracata exact asa cum iti doresti sa te imbraci. Coafata exact asa cum iti doresti sa iti porti parul. Te bucuri oleaca de imaginea pe care o vezi, zambesti, zici Doamne Ajuta si deschizi ochii.
Asta-i tot!
Hai noapte buna, ca maine (adica azi) ma trezesc cu 30 de minute mai devreme :-)

Love!
Una :-)

15 comentarii:

  1. Materialul audio -INCREDE-TE IN TINE!- e alcatuit din 2 fragmente(in prima parte:ma adresez mintii dvs...din minutul 5 : cateva vorbe de incurajare,aproape de suflet,adresandu-ma sufletului dvs.)
    Auditie cu folos!
    http://soundcloud.com/gandul-este-energie-pura/increde-te-in-tine

    @una:v-am trimis si pe mail in caz ca doriti sa diseminati mesajul:)
    ORICE DAR E O PARTE DIN SUFLET!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu in gasca asta,ma primiti?promit sa ma apuc serios de stil raw,am luato incet de acum5 luni fara hoit si altele...oare voi scapa si de petele astea maronii de pe fata?sa fiu mai mumoasa dar nu mai slaba ca deja am 47.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu facem un grup pe facebook Raw slim with Andreea?
    Azi am facut plimbarea, numai ca nu singura, ci cu bebe in carut.

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu:)..insa de luni incep serviciul..cum sa fac , cum sa fac...si trec si printr-o perioada super demoralizanta..:(copilul nu sta la gradinita and stuff....vreau sa pot si eu.nu pentru a slabi, am 51 de kg, ci pentru a avea o stare de spirit alta decat cea negativista de acum....

    RăspundețiȘtergere
  5. Laurita ma iau de mana cu tine ,si la kg aprox.47, si cu ingerasii care ne schimba viata,si cu negativismul asta al meu parca ma gandesc mai mult la rau...,dar poate ca solutia este o viata raw fara gandul la boli si altele...cu drag raluca

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutari:)
    Plimbarea de azi- nu vreau sa recunosc dar a fost un pic :)))). Mi se parea ca toata lumea- cea ocupata si cu teluri precise se uita mustrator la mine si cumva banuitor- e anormal cu totul sa te plimbi agale, la asa o ora- fara sa ai macar un motiv- un catel de ex la capat de sforicica....sau macar privirea incruntata, cu o grimasa de suferinta si plictiseala. De-a dreptul dubios -asa ca incercam sa caut partile mai umbrite si asa chiar ca devenea dubios:))). Altii erau de-a dreptul incantati- precis am nevoie de un iubit, si el este fix persoana pe care o caut... grrrrr.
    Eh, dar mai este si maine o dimineata:)
    Eu exagerez, desigur, de dragul povestirii:P ...

    Cred ca mi-as dori sa prind rasaritul de soare, dar daca ma culc tot pe la 1-2 noaptea cam greu sa cobor din pat inainte de 7. Cand rasare soarele sunt energii cu totul speciale...

    Youhuuuuuuuuuuu!! Ceea ce urmeaza sa facem maine este extraordinar de frumos si de puternic mai!!!!! Imi vine sa trisez si sa ma reped la paharul cu apa.... ceea ce desigur ca ... nu stiu daca o s-o fac:P
    Cu mult drag si multumiri speciale pentru Una cea curajoasa si luminoasa,
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am trezit mai devreme cu 40 min, dar am stat in liniste si m-am gandit... apoi am iesit in curte la o joaca cu cainele meu...
    Maine e buna sarcina, chiar am nevoie de apa!
    Te pup
    Anca D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Una pentru postarile tale! Voi urmari si eu zilnic si voi incerca sa urmez pasii indicati :P Cum nu am de slabit decat 2 kg, va fi extrem de greu hihi
    Lia

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Una cusoarele rasare. O idee fantastika! ma bag si eu de maine 1 iulie. Abia astept!
    Felicitari pentru tot ceea ce faci, esti un om bun.
    Te imbratiesez,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  10. :* :* :* :* :* :* :* si live maine!:))
    Ala

    RăspundețiȘtergere
  11. Vin si eu de maine, cu luna noua :)
    Ann

    RăspundețiȘtergere
  12. alexa

    Minunat tot ce faci!Ma alatur si eu grupului de maine.
    zile spontane si pline de soare

    RăspundețiȘtergere
  13. Una,

    Sunt şi eu aici... m-ai socotit la numărătoare oare? Ieri nu ţi-am scris, copiii m-au ţinut prizonieră, însă azi m-am refugiat într-un colţ şi m-am pus pe povestit...

    De apă am şi eu nevoie, ca de aer! :P În viaţa mea n-am fost în stare să beau mai mult de 2-3 pahare de apă/zi... şi acelea forţată de regulile vreunei diete. Altfel, poate trece vara fără să pun gura pe pahar. Acum însă, că sunt aici, va fi diferit. Am o obligaţie morală să mă hidratez, ce mai! :)

    Doamne, citesc în sus câte cuvinte frumoase, câtă energie pozitivă de la celelalte "tovarăşe de drum", incredibil ce mult contează să ai şi cu cine, nu numai cu ce! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Yuhuuuuuuuuuuuu
    Vine omu' acasa, deschide laptop-ul si ce crezi? nu mai poate de bucurie citind ce citeste.
    Doamnelor, si daca imi pun scobitori sa-mi tie ochii deschisi, tot va scriu.
    Va iubesc!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte draguta scrisoarea din poza :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails