sâmbătă, iulie 02, 2011

Raw.zeita, ziua a patra

Nin hao!

Va reamintesc, fuguta, ce avem de facut astazi:
1. Plimbarea singura, relaxata si observatoare de astazi.
2. Apa la ore trezire si la toate orele fixe. Vizualizarea si bucuria vizualizarii felului fenomenal in care avem sa aratam in viitorul mediu (nu mai mult de 4-5 luni pentru categoria 30+, zau!).
3. Sa mancam mancarea pe care, alteori, am fi devorat-o comnpulsiv. Numai ca astazi o mancam ca printesele: elegant, incet, delicat, savurand ca un chef gourmet fiecare inghititura, in fiecare moment al celor 30 de masticatii. Toata, repet TOATA atentia noastra este concentrata asupra mancarii respective atunci cand o mancam.
(Una s-a hotarat ca cel mai mult si mai mult pofteste la porumb fiert :-)


Tema pentru maine, Duminica 3 Iunie 
(iertati-mi intarzierea, de 3 zile ma trezesc ca 5.30 ca sa fac plimbare & sun gazing) este:
- de maine, adaugam INTENTIE actiunilor pe care le facem! INTENTIE pentru noi si pentru celelalte 112 doamne (m-am inclus si pe mine)
- adica, inainte de a pleca la plimbare, ne oprim in pragul usii si, in loc sa ne inchinam (sau, pe langa faptul ca ne inchinam), facem o mica meditatie / formulare de intentie. Putem formula in orice fel ne dorim; formula mea suna ceva de genul: "vreau ca in timpul plimbarii de astazi sa fiu mai relaxata, sa am mai multa pace interioara, sa fiu un mai bun observator al lumii si al meu; vreau ca plimbarea de astazi sa-mi lumineze mintea, sa-mi bucure corpul, sa-mi mangaie si sa-mi deschida sufletul; vreau ca doamnele mele sa mearga bine si sa le mearga bine; vreau sa faca neaparat actiunile astea mici fara sa sara nici o zi/ora si sa capete ritm si sens; vreau sa capete incredere in lume si viata, sa capete obiectivitate si detasare." Si-apoi trimit iubire si intelegere catre voi toate si catre mine.
- atunci cand beau apa, ma vizualizez pe mine zeita si, imediat va vizualizez si pe voi toate zeite si mai frumoase; vizualizez o secunda "marea intalnire a zeitelor raw.slim" (m-am hotarat, de astazi botezam programul: Raw.Zeita - nu-i cool?); si tot pentru un moment-doua, ne vizualizez pe toate cu paharul la gura, simt cat de puternic este gestul asta impartasit, simt forta voastra, ma simt norocoasa sa va am alaturi si trimit iubire si intelegere catre voi toate si catre mine.
- inainte de a-mi rontai porumbul fiert, am sa zic o mica rugaciune catre Dumnezeu / Univers sa coboare iubire si enzime :-) asupra mancarii mele; ii voi declara corpului meu ca-l iubesc si ca stiu ca l-am zapacit de cap cu comportamentul meu alimentar de pana acum si ca incerc, acum, sa-l inteleg mai bine si sa-l respect. Ii zic ca-i multumesc ca, pentru a mia oara, va digera chestii greu de digerat, fara sa se planga, cu maxima eficienta. Ii spun ca incep sa fiu mai atenta la senzatiile pe care mi le da cu generozitate si ca ma straduiesc sa il ascult mai mult. Apoi, pentru un moment intetionez ca experienta voastra sa fie una placuta si folositoare si trimit iubire si intelegere catre voi toate si catre mine.
Bafta, bre!
Una :-) 

7 comentarii:

  1. Ca un mic ajutor puteti scrie frumusel pe o coala A4 textul dorit si sa il lipiti fix pe usa de la iesire (fiindca il citim cand iesim). Si iti aminteste atat de INTENTIE cat si de textul intentiei :)). Va recomand scrisul de mana, are un impact special asupra subconstientului. Si Andreea ...soryy ca va stric Raw.Zeita...dar de astazi suntem 112 + unu :))
    ps.. multumim pt ceea ce faci, sper ca Dumnezeu sa te recompenseze mai mult decat o putem noi face

    RăspundețiȘtergere
  2. Bonjour! Deci , azi super plimbare , super dipozitie! Rezumat la plimbarea de dimineatza :) http://naturawls.blogspot.com/2011/07/super-dimineatza-plina-de-dulceatza.html
    Va transmit de la departare dragoste , liniste si bucurie! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Saluuuut:)!!
    O zi deosebita- in care simt atat de aproape zeci de prietene!
    Astazi am descoperit porumbul:D- desigur doamnele cele pricepute in ale raw-ului o sa strambe din nasuc- hm,ce mai descoperire:P... Dar iata cum s-au petrecut lucrurile: aveam carevasazica porumb pentru fiert si inainte sa ajunga tot in oala cea incapatoare am zis- ia sa vad ce gust are asa crud.... bunatatea lumii mai! Dulce, zemos- un DELICIU!!! Asa ca porumbul meu a ramas pe dinafara si l-am rontait asa de pe cocean. Pasul al doaile a fost o megasalata in care desigur erau si boabe de porumb printre funze de spanac, taitei de dovlecel, ardei, rosii, frunzulite de tarhon si catei de usturoi.
    Ah, si daca tot a venit vorba de usturoi- o sa va impartasesc cea mai usoara metoda de zdrobit usturoiul (curatat sau nu in prealabil)- il lovesc cu ciocanul de batut snitele- partea cu dinti:D:))). In felul asta nu trebuie sa arunc ciocan grasut si dragalas si usturoiul ajunge maruntit cu mare viteza direct in salata:)

    Sa aveti o seara minunata, calda si frumoasa.
    Cu drag, bucurie si iubire
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am descoperit porumbul crud in urma cu cativa ani. Ai mei au inceput sa-mi faca morala sa nu cumva sa il manancnefiert ca o sa ma doara burta. Asa ca am mancatjumatate, apoi alta jumatate....si....minue!!!!Anul asta am descoperit ca nu ma doare nimic de la porumbul nefiert!
    Va pup,
    Raluka

    RăspundețiȘtergere
  5. Seara buna,

    Una, m-ai păcălit! :)

    După ce ieri m-am gândit întreaga zi ce bunătate să aleg din mulţimea de mâncăruri pe care le iubesc, tot visând la festinul de astăzi, m-am oprit în sfârşit asupra unui desert pe care l-am considerat de-o viaţă preferatul meu: batonul (ciocolata de casă), după reţeta dintotdeauna a părinţilor mei. Aşa că mi-am pregătit o porţie generoasă, din care mi-am tăiat pe o farfurie nu mai puţin de 9 cubuleţe, aşa... cam 200 gr de dulce, cum obişnuiam să înfulec dintr-o suflare până acum. Desertul părea că-mi ieşise mai bun ca niciodată. :)

    Numai că ceea ce eu speram să fie un moment extraordinar, pentru mine s-a dovedit a fi o experienţă - la propriu - greţoasă!!! :D

    N-am reuşit să mănânc nici măcar 3 cubleşe, iar gura mea, maxilarele, limba şi gâtul mi s-au împotrivit cap-coadă! M-am chinuit să mestec de 30 de ori, însă involuntar îmi venea să înghit tot la câteva secunde... apoi saliva, maglavaisul lipicios ce trebuia să-l plimb dintr-o parte într-alta a gurii... Ce arome, ce papile gustative... Doamne fereşte-mă de aşa o "bucurie" culinară... :)

    Acum te întreb: aşa trebuia să se întâmple, sau am fost eu total neinspirată când mi-am ales felul de mâncare?! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. MATERIALUL AUDIO -intentia de a binecuvanta-
    Ca preambul am optat pentru o poezie prelucrata + arta binecuvantarii ce ar trebui sa caracterizeze orice RAW.Zeita(cum scrie UNA:)
    Ca epilog am citat-o pe UNA:"vreau sa am mai multa pace interioara, sa fiu un mai bun observator al lumii si al meu; vreau ca plimbarea de astazi sa-mi lumineze mintea, sa-mi bucure corpul, sa-mi mangaie si sa-mi deschida sufletul"

    http://soundcloud.com/gandul-este-energie-pura/intentia-de-a-binecuvanta

    ps:trimis deja pe mail:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incropit o retzeta de pacalit limba pt spirulina si chlorella: suc din frunze de telina si rabarbar cu borsh(in loc de apa)..nu se simte gustul aproape deloc....Alexandra

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails