duminică, iulie 10, 2011

Raw.zeite & zeu - recapitulare

Dobry vecer!

Ca sa va amintesc despre ce-i programul asta. Ne petrecem laolalta 9 saptamani in care invatam si PRACTICAM impreuna:
- constienta, auto-constienta, disciplina si ritmurile (30 iunie - 21 iulie)
- introducerea raw food pentru slabire rapida in viata noastra (21 iulie - 11 august)
- introducerea meditatiei & transpiratiei in vietile noastre (11 august - 1 septembrie)

Ne-am petrecut, pana acum, impreuna 11 zile, astfel:

- joi, pe 30 iunie (ziua 1) am invatat si inceput sa practicam zilnic - plimbarea relaxata & observatoare

- vineri, 1 iulie (ziua 2) apa la ore fixe, apa cu intentie

- sambata, 2 iulie (ziua 3), am inceput operatiunea mancatul de printesa

- duminica, 3 iulie(ziua 4) am adaugat intentie tuturor actiunilor noastre

- luni, 4 iulie (ziua 5) am dat startul la afirmatia de dimineata

- marti, 5 iulie (ziua 6) este ziua cand am inceput sa pranzim la ore fixe

- miercuri, 6 iulie (in ziua 7), ne-am odihnit, deh

- joi, 7 iulie (ziua 8), ne-am reintrat in ritmuri 

- vineri, 8 iulie (ziua 9), ne-am zgait la soare

- sambata, 9 iulie (ziua 10), am facut retrospectiva zilei

- duminica, 10 iulie (ziua 11, astazi) am tras chiulul :-) si acum, am stabilit sa ne vedem fata catre fata pentru cea mai frumoasa intrunire a anului si tocmai ce facem retrospectiva saptamanilor din urma.

Dragele mele! Dragul meu! :-) Toate activitatile astea pe care le insirui in fiecare ziulica sunt de facut! DE FACUT, iara nu de contemplat. Daca n-ai prins ritmul, daca ti-ai abdicat temele, daca ai avut cateva zile mai lenese, nu-i nimic... ia-o de la inceput! oricand! Cred ca e cea mai buna forma de a adauga lucruri noi in viata ta, de a forma noi deprinderi, de a construi un nou caracter.

E acum momentul sa-ti spun ca, temele alese, nu sunt intamplatoare, sunt menite sa actioneze la cauzele mancatului compulsiv (caci aceasta este sursa principala a dezechilibrului de greutate - fie el in plus, fie in minus - al fiecaruia dintre noi) si sa formeze, pe nesimtite, un nou stil de viata si o noua raportare la propria persoana. Plus un nou nivel de respect si iubire pentru propria persoana.

Activitatile propuse sunt un rezultat al celor cativa metri de carti pe care le-am citit in ultimii doi ani, al celor cateva sute de documentare pe care le-am vazut si ale celor cateva zeci de intalniri cu oameni invatati pe care le-am avut. Am selectat pentru voi acele practici pe care, experienta mea personala directa le-a demonstrat a fi, cu deosebire, eficiente.

Adunati-va din nou si din nou si din nou elanul si faceti-le! Promit ca nu va trece multa vreme pana ce le veti simti efectele benefice si, mult mai important, va veti simti a fi un om nou, omnipotent.



Cu dragoste,
Una :-)

2 comentarii:

  1. Ma tem ca am aflat cam tarziu - adica astazi de aceasta initiativa minunata :( Intrucat am pierdut startul, spune-mi, te rog, ca se va relua!

    RăspundețiȘtergere
  2. as veni si eu pentru o introducere raw food, mai ales ca ma lupt de multi ani cu kilogramele (multe) in plus. poate ajung pana pe 21 iulie la o cina crawda si cu ocazia asta sper sa aflu si programul pentru evenimentele pe care le planificati. ar fi interesant daca s-ar publica un calendar.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails